خرید آلو بخارا در تهران

خرید آلو بخارا در کشور ما ساده نیست چون در ایران انواع مختلفی آلو کشت می شود از آلو جنگلی و آلوچه گرفته تا آلو هایی که به رنگ قرمز و زرد و بنفش و سبز دیده می شوند. آلو از هر نوعی که باشد میوه تازه آن دارای پوستی صاف و سرشار از آنتی اکسیدان است.

آلو خورشتی در انواع مختلفی با طعم ها و کاربرد های متفاوت عرضه می شود، که آلو بخارا یکی از مهمترین انواع آلو است.
خرید اینترنتی آلو خورشتی در وب سایت سوپرزعفران امکان پذیر است. مشتریان می توانند با توجه به نیاز انواع آلو خورشتی از جمله آلو بخارا را از وب سایت سوپرزعفران تهیه کنند.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت آلو بخارا با تیم زعفران ایجان در تماس باشید.
۰۹۱۲۲۳۸۶۱۷۱

فهرست مطالب

آلو بخارا از چه نوع آلویی تهیه می شود؟

آلو علاوه بر اینکه به صورت تازه مصرف می شود در انواع مرباجات ، سالادها و دسرها نیز به صورت پخته مورد استفاده قرار می گیرد . درایران از آلوی زرد که به آلوی قطره طلا معروف است به صورت خشک در انواع خورشتها استفاده می شود . در طب سنتی از آلو به عنوان یک ملین قوی یاد شده است.

خرید آلو بخارا تهران ؟ خرید آلو بخارا در بازار تهران کمی سخت است به خاطر اینکه رفت و آمد در تهران کلا سخت است قیمت آلو بخارا تازه ، در سایت سوپر زعفران بسیار مناسب است و دیگر احتیاجی به رفت و آمد به بازار نیست

برای مطالعه کلیک کنید: خواص درمانی آلو بخارا

معرفی انواع آلو و آلوچه

آلو بخارا چه نوع آلویی است

آلو  شاه پسند قطره هسته جدا

یکی از انواع آلو ها ، آلو شاه پسند قطره طلا   هسته جدا  می باشد که ظاهری کشیده  و بزرگ دارد و دارای طعمی شیرین است و بسیار بسیار  مورد پسند عمومی واقع شده و هرکس یکبار حریداری کند  فقط از این آلو مصرف خواهد کرد.

واتس آپ و موبایل    جهت  تهیه  آلو به صورت فله و عمده   ۰۹۱۲۲۳۸۶۱۷۱

خرید اینترنتی آلو بخارا

خرید الو بخاراخرید الو بخارا در تهران

خرید آلو بخارا در تهران با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت در ایجان انجام و قیمت یک کیلو آلو بخارا صادراتی ۹۵ هزار تومان است.

برای خرید مستقیم اینجا را کلیک کنید

آلو قطره طلا

آلو زرد دارای چند نوع است که یکی از اقسام آن که در تهیه آلو بخارا کاربرد دارد آلو زرد قطره طلا است.

در ایران به آلو قطره طلا ، آلو بخارا گفته می شود که یک آلوی کوچک و شیرین است که در کشور ما در مناطق شمال شرقی و شمال غربی و نواحی کوهستانی کشت می شود.

خرید آلو بخاراخرید آلو بخارا در تهرانخرید آلو بخاراخرید آلو بخارا در تهران

آلو سیاه

آلو سیاه یکی از انواع آلو های ژاپنی است که دارای طعمی شیرین است و هنگام جوشاندن رنگ بنفش به خود می گیرد و دارای ترکیباتی است که کمک به افزایش تراکم استخوانی در مبتلایان به پوکی استخوان می کند.

آلو قرمز

آلو های قرمز دارای انواع مختلفی هستند و برخی از آن ها طعمی ترش و برخی دیگر از طعم شیرینی برخوردارند. همچنین آلو های قرمز بسته به نوع آن کوچک یا بزرگ هستند. آلو های قرمز بیشتر در تهیه لواشک و چاشنی های غذا مورد استفاده قرار می گیرند .

آلو برقانی

یکی دیگر از انواع آلو ، آلو برقانی است که بومی ایران است و مانند سایر آلو ها دارای ارزش غذایی بالایی است و مصرف آن به بهبود سلامت استخوان ها کمک می کند.

آلو قیسی

و بالاخره آلو قیسی نیز یکی دیگر از انواع آلو است که از زرد آلو تهیه می شود در واقع همان آلو زردی که در آفتاب خشک شده است و به صورت برگه آلو در بازار است آلو قیسی نیز گفته می شود که در تهیه خورشت قیسی مورد استفاده قرار گرفته . این نوع آلو سوغات آذربایجان و شاهرود است و نوع آفتابی آن ارزش غذایی بالایی دارد.

نوع آلوی آلو بخارا

در کشور ما یک نوع از آلو زرد که به آلوی قطره طلا معروف است در تهیه آلوی بخارا استفاده می شود . آلو بخارا در گروه خشکبار قرار می گیرد و هرساله مقادیری از آلو بخارا به کشورهای همسایه صادر می شود .

خرید آلو بخاراخرید آلو بخارا در تهرانخرید آلو بخاراخرید آلو بخارا در تهران

آلوی زرد را ابتدا در آب جوش انداخته سپس این آلو را در معرض آفتاب می گذارند تا پوست آن از گوشتش جدا شود و البته با دست نیز به جدا کردن پوست و گوشت آلو کمک می کنند بعد از مدتی که آلو ها در آفتاب کاملا خشک شد آماده بسته بندی و ورود به بازار می شود.

در آلو بخارا مقادیر بالایی پتاسیم ، ویتامین A , B6,  و نیاسین وجود دارد و برای افراد مبتلا به فشار خون بالا بسیار مناسب است.

با دقت در ویژگی های ظاهری آلو بخارا می توان به کیفیت آن پی برد در واقع آلو بخارایی که از کیفیت مطلوبی برخوردار است دارای رنگی زرد نباتی است و رنگ آن متمایل به سبز یا سیاه نیست . همچنین دارای عطری مطلوب است و بوی ترشیدگی نمی دهد.

آیا می دانید چه روشهایی برای خشک کردن آلو بخارا وجود دارد ما در اینجا به آن اشاره خواهیم کرد . آلو بخارا به دو روش دودی و  آفتابی خشک می شود.

خرید الو بخارا از طریق لینک زیر :

برای خرید الو بخارا به صورت اینترنتی اینجا را کلیک کنید.

نوع آلو بخارایی که به روش آفتابی خشک می شود بعد از جدا شدن پوست آن از گوشت در معرض آفتاب قرار می گیرد و هیچ گونه مواد شیمیایی در تهیه آن استفاده نمی شود این نوع آلو دارای رنگ تیره تری است و بیشتر در معرض هجوم آفات است چرا که از مواد شیمیایی در فرایند تهیه آن استفاده نمی شود.

به یقین می توان گفت این نوع آلو بخارا از ارزش بسیار بالاتر غذایی برخوردار است چرا که به طور طبیعی تهیه می شود و فقط از نمک در پروسه فرآوری آن استفاده می شود.

آلو بخارا چه نوع آلویی است

نوع دیگر آلو بخارا که در تهیه آن به جای آفتاب از دود استفاده می شود و به آلوی گوگردی معروف است چرا که در تهیه آن از گاز گوگرد استفاده می شود. در این نوع آلو بخارا ، میوه را دیگر در معرض آفتاب قرار نمی دهند بلکه بعد از پوست کندن آلو ها در حال که هنوز میوه خیس است آن را در محفظه ای گذاشته و دود گوگرد را وارد محفظه می کنند.

خرید الو بخارا از طریق لینک زیر :

برای خرید الو بخارا به صورت اینترنتی اینجا را کلیک کنید.

 

خرید آلو بخاراخرید آلو بخارا در تهرانخرید آلو بخاراخرید آلو بخارا در تهران

این نوع آلو چون از گوگرد در تهیه آن استفاده می شود از ظاهر خوب و خوش رنگی بر خوردار است و قابلیت صادراتی دارد. به دلیل استفاده از مواد شیمیایی از گزند آفات و کرم ها نیز در امان است.

در خانه نیز می توان آلوی زرد را خشک کرده و آلوی بخارا تهیه نمود. در خانه می توان با روش آفتابی آلو بخارا تهیه کرد همچنین روشهای دیگری مانند روش تیزابی که بیشتر در مناطق آذربایجان استفاده می شود نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

در روش تیزابی از ترکیبی از آب و پودر کربنات پتاسیم استفاده می شود که با خواباندن آلو در آن پوست آلو نازک شده و منافذ ریزی در آلو به وجود می آید که باعث زودتر خشک شدن آن می شود.

همچنین از روش دستگاه خشک کن نیز در منزل برای تهیه آلو بخارا استفاده می شود. این دستگاه ها در سایز های مختلفی در بازار وجود دارد.

از خواصی که می توان برای آلو نام برد می توان به تقویت دستگاه ایمنی بدن ، کمک به سلامت دستگاه گوارش ، ملین و ضد یبوست بودن کمک به درمان آکنه و رفع اضافه وزن ، بهبود سرفه و جوان سازی پوست اشاره کرد.

در انتهای این مطلب فیلم آموزش ساخت لواشک آلو بخارا را برای شما دوستان قرار می دهیم.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت آلو بخارا با تیم زعفران ایجان در تماس باشید.
۰۹۱۲۲۳۸۶۱۷۱

خرید آنلاین آلو بخارا