خرید آلو خورشی در تهران

در این مقاله کوتاه یک فروشگاه اینترنتی معتبر را به شما معرفی می کنیم که می توانید بهترین آلو را با بهترین کیفیت از آن تهیه کنید.

خرید آلو بخارا در تهران خرید آلو خورشتی در تهران

درباره آلو چه می دانید؟

آلو، یک میوه تک‌ هسته‌ای که از لحاظ رنگ، شکل و اندازه دارای گونه‌های متفاوتی است. آلو ارزش تغذیه‌ای فراوانی دارد. این میوه را هم به صورت خام می‌توان خورد و هم درون انواع خوراک از آن استفاده کرد.

خرید آلو خورشتی در تهران – خرید آلو خورشتی در تهران

آلو چه خواصی دارد؟؟

درباره آلو و خواص آن در سطح وب مطالب بسیاری گفته شده است که ۷ خاصیت زیر را به صورت چکیده از سایت چطور خدمت شما عرض می کنیم.

خرید آلو بخارا در تهران – خرید آلو بخارا در تهران

شماره تماس واتساپ برای خرید : ۰۹۱۲۲۳۸۶۱۷۱

۱. داشتن مواد مغذی فراوان

آلو و آلو خشک محتوی مواد مغذی فراوانی هستند. آلو و آلو خشک علاوه‌ بر آنتی‌ اکسیدان‌ ها و فیبر، محتوی بیش از ۱۵ نوع ویتامین و ماده معدنی مختلف هستند. در زیر به بررسی ارزش تغذیه‌ ای آلو و آلو خشک می‌ پردازیم.

۲. کمک به بهبود یبوست

آلو و آب‌ِ آلو به بهبود یبوست معروف‌ اند. این امر تا حدی به‌خاطر فیبر موجود در آلو است. هر عدد آلو محتوی تقریباً یک گرم فیبر است. بیشتر فیبر موجود در آلو از نوع غیر محلول است. یعنی در آب حل نمی‌ شود. آلو با افزایش حجم مدفوع موجب پیشگیری از یبوست و افزایش سرعت حرکت ضایعات در دستگاه گوارش می‌شود.

خرید آلو خورشتی در تهران – خرید آلو خورشتی در تهران

۳. سرشار از آنتی‌اکسیدان‌ها

آلو و آلو خشک سرشار از آنتی‌ اکسیدان‌ هایی هستند که در کاهش التهابات و محافظت از سلول‌ های بدن در برابر آسیب‌ های ناشی از رادیکال های آزاد مؤثر ند. آلو و آلو خشک سرشار از آنتی‌ اکسیدان‌ های پلی‌ فنُلی هستند که تأثیر مثبتی بر سلامت استخوان و کاهش خطر بیماری‌ های قلبی و دیابت دارند. براساس برخی مطالعات میزان پلی‌ فنل‌ ها در آلو بیش از دو برابر میوه‌ های معروفی مانند شلیل و هلو است.

۴. کمک به کاهش قند خون

آلو با ویژگی‌ های خاص خود می‌ تواند در کاهش قند خون مؤثر باشد. آلو و آلو خشک علی‌رغم داشتن کربوهیدرات نسبتا بالا، پس از مصرف، باعث افزایش چشمگیر قند خون نمی‌ شوند.

۵. کمک به سلامت استخوان

آلو خشک برای سلامت استخوان مفید است. برخی مطالعات از تأثیر مصرف آلو در کاهش بروز بیماری‌های ناشی از ضعف استخوان مانند پوکی استخوان و استئوپنیا (کاهش تراکم استخوان) حکایت دارند. آلو خشک نه‌تنها می‌تواند از بروز مشکلات استخوان جلوگیری کرده، بلکه در بهبود آنها نیز مؤثر است.

۶. کمک به سلامت قلب

مصرف منظم آلو و آلو خشک به سلامت قلب کمک می‌کند. آلو و آلو خشک به‌خاطر خاصیت بالقوه‌شان در کاهش فشار خون و کاهش کلسترول مطالعه شده‌اند. این دو، از عوامل عمدهٔ بروز بیماری‌های قلبی هستند.

۷. راحت به رژیم غذایی شما اضافه می‌شود

افزودن آلو و آلو خشک به رژیم غذایی کار آسانی است. شما می‌توانید آنها را به‌تنهایی یا در اسموتی ها، سالاد ها و سایر غذاها استفاده بکنید.

آلو درجه یک از کجا بخریم؟

برای خرید آلو درجه یک از یک فروشگاه آنلاین با سابقه استفاده کنید و از هر فروشگاهی خرید خود را انجام ندهید.

برای خرید آلو بخارا در تهران می توانید به سایت ایجان زعفران مراجعه کنید.

آلو هایی که در این فروشگاه ارائه می شود از بالاترین سطح کیفیت برخوردار است و کیفیت آن در آزمایشگاه های این مرکز بررسی می شود.

آلو بخارا و آلو خوشی و یا آلو خورشتی یکی هستند و هر کسی آنرا با نامی می شناسد، ایجان در زمینه فروش آلو خورشی یا خورشتی هم فعال است.

خرید آلو بخارا در تهران – خرید آلو بخارا در تهران

خرید آلو خورشتی در تهران – خرید آلو خورشتی در تهران